2025-02-07-Targi Kielce-baner-LASexpo25-1296x600px
Forestpol baner_980x200_copy_1
wbleasing
fpkjg
Slide
Slide
Slide
stihl-jesien2024-AkuGratis-1150x600-01

Kupi ten, kto da więcej

29.09.2008
Dyrektor generalny LP zmienia zasady sprzedaży drewna.

Głównym kryterium oceny oferty będzie zaproponowana cena.


Dotychczas Portal Leśno-Drzewny sprzedając drewno wybierał kupców na podstawie 10 kryteriów.
 
Teraz będą tylko cztery:
  • zaproponowana przez klienta cena ? 70 proc. pkt.
  • zaproponowany termin płatności ? 5 proc. pkt.
  • wartość zakupów w okresie rozliczeniowym ? 15 proc. pkt.
  • liczba lat współpracy ? 10 proc. pkt.

Kolejną istotną zmianą jest stworzenie trzeciej platformy sprzedaży drewna, tzw. e-portalu, działającego obok Portalu Leśno-Drzewnego i systemu aukcyjnego e-drewno.

Na e-portalu będzie się odbywać sprzedaż surowca dla firm, które nie chcą dokupić drewna do puli z rokowań, a także dla podmiotów bez historii sprzedaży ? firm dopiero wchodzących na rynek lub takich, które z różnych powodów w poprzednim roku nie mogły go zakupić.

Aukcja na e-portalu będzie odbywać się tylko raz w roku, po zakończeniu rokowań na Portalu Leśno-Drzewnym. Tu rządzić będzie zasada: kto da więcej.

Projekt zakłada zlikwidowanie dogrywek (kolejnych faz rokowań) w sprzedaży drewna, jak to było w poprzednim roku.
 
firmylesne.pl
Więcej: drewno.net (w archiwum artykułów znajdź tekst ?Zdecyduje Cena? z września 2008 r.)