Gremo 1050H
Dodano: 10.09.2014
22.10.2008
Gremo 1050 H to nowy na polskim rynku harwester trzebieżowo-zrębowy.
Gremo 1050 H to nowy na polskim rynku harwester trzebieżowo-zrębowy.
Ośmiocylindrowy silnik Cummins o mocy 220 KM (przy 2000 obr/min) współpracuje z pompą 190 cc o zmiennym wydatku.
Ten szwedzki harwester jest ośmiokołowy, ale unoszone koła powodują, że może czasowo być też czterokołowy Ma automatyczną blokadę tandemów kówł ? bogie, co znacznie zwiększa stabilność maszyny. Na wszystkie gogie można założyć pół-gąsienice.
Ciekawe rozwiązanie to poruszanie się podczas przejazdów po drogach tyłem. W kabinie kierownica zamocowana jest z tyłu. Tył maszyny, na czas jazdy staje się przodem. Co to daje? Przede wszystkim przy takim rozwiązaniu żuraw z głowicą jest z drugiej części kabiny i nie zasłania operatorowi drogi.
Przekładnia PowerShift pozwala na zmianę biegów bez zatrzymywania, co przyspiesza jazdę.
W polskich warunkach te rozwiązania są przydatne, bo maszyny muszą często się przemieszczać z pozycji na pozycję.
Dobrą widoczność z kabiny zapewniają duże i wysokie okna oraz wąskie słupki.
Komputer pokładowy zapamiętuje ustawienia maszyny dla dla pięciu
różnych operatorów.
Kabina znajduje się tuz za żurawiem, co ułatwia śledzenie jego ruchów operatorowi.
Ciekawe rozwiązanie w Gremo 1050H to hydrauliczny wentylator ze zmiennym kierunkiem obrotów w celu przedmuchania radiatora chłodnicy.
Polskim dilerem Gremo jest firma ForTech System.
firmylesne.pl
Dane techniczne Gremo 1050H
Silnik
- Cummins 6cyl, turbodoładowany z intercoolerem, elektronicznie kontrolowany wtrysk
- Pojemność: 6,7 dm?
- Moment: 949/1400 Nm/obroty
- Moc: 164 / 220 KW / KM przy 2000 obr/min
Napęd
- Hydrostatyczny
- Przekładnia: w systemie PowerShift 2-zakresowa: 1 bieg 0-9,1 km/h; 2 bieg 0-25 km/h
- Bogie (tandemy): stalowe przekładnie walcowe bogie.
- Blokada mostów: mosty kontrolowane są indywidualnie z 100% blokadą każdej osi.
- Zwolnice: w każdym kole
Hydraulika
- Hydraulika robocza: ze stałym ciśnieniem / z systemem loadsensing. Osobny zbiornik, całkowicie niezależny od układu hydrauliki jazdy. Olej syntetyczny lub mineralny.
- Pompa: 190 cc o zmiennym wydatku
- Ciśnienie robocze: 240 bar
- Chłodzenie, filtrowanie: hydrauliczny wentylator ze zmiennym kierunkiem obrotów w celu przedmuchania radiatora chłodnicy
Żuraw
- Żuraw: Loglift 181
- Zasięg: 10 m
- Moment udźwigu: 138 kNm
Głowica ścinkowa
- Typ SP 551 LF III o maksymalnej średnicy ścinki 60 cm
- Średnica okrzesywania: 43 cm
- Opatentowany układ rolek przesuwających drzewo podczas okrzesywania.
Komentarze (0)
Zaloguj się lub zarejestruj, aby dodać komentarz.
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.