WBleasing
Technika leśna

Granit Parts - części i doradztwo

Dodano: 02.03.2021

Firma Granit oferuje hurtową sprzedaż oryginalnych części i zamienników do większości marek w branży maszyn rolniczych,  ogrodowych,  budowlanych i leśnych.

 

 

W samej Polsce funkcjonuje około 650 lokalnych dealerów z branży ogrodniczej i leśnej zamawiających w Granicie swoje towary. Są wśród nich tak dobrze znane w branży leśnej marki jak Stihl czy Husqvarna.

 

To oczywiście nie oznacza, że zul nie może korzystać z usług Granitu bezpośrednio. Wprawdzie firma nie prowadzi sprzedaży detalicznej, ale dla przedsiębiorców nie stanowi to żadnego problemu. – Łącznie w kraju współpracuje z nami około 5000 różnych firm. Mamy umowy z wieloma przedsiębiorcami zajmującymi się szeroko pojętą pracą w lesie i z zieleniąwyjaśnia Konrad Smektała z Granitu, opiekun katalogu "Technika ogrodnicza i leśna", zawierającego wszystko, czego zul może potrzebować.

 

Nowe i zabytkowe

W katalogu Granitu dla terenów zielonych i leśnym znajdziemy wszystkie potrzebne części silników cztero i dwusuwowych zasilających sprzęt znanych marek: Dolmar, Makita, Stihl, Husqvarna, Echo, Shindaiwa, John Deere, Honda, Kubota, Yanmar i wiele innych. Nie zabraknie też hydrauliki siłowej, łańcuchów tnących lub układów tnących lub tnących i zrywkowych, lin stalowych czy nawet chwytaków do drewna. Zule mogą się tu też zaopatrzyć w odzież ochronną i środki ochrony osobistej – ochronniki słuchu oraz twarzy, czy elementy ubioru z wkładkami antyprzecięciowymi.

 

Ciekawym dodatkiem do ogromu możliwości prezentowanych przez Granit jest dział „Classic Parts” zawierający części do maszyn zabytkowych. Można w nim znaleźć elementy do naprawy ciągników marek Deutz, Fahr, Fendt, John Deere, Steyr, Mercedes Benz, MAN, Ford oraz wielu innych. Dzięki nim nawet najstarsze maszyny mogą dalej dobrze służyć.

 

Każdego dnia z głównego magazynu w Niemczech wysyłanych jest ok. 20 tys. paczek do firm, na klientów czeka niemal 12 milionów artykułów. - Przedsiębiorcy korzystający z różnego rodzaju urządzeń chętnie z nami współpracują, a to dzięki niezwykle sprawnej dostawie. Od momentu zamówienia, potrzebne elementy trafiają na miejsce w ciągu doby. Oferujemy też zniżki: można liczyć na rabat na przykład wówczas, gdy zamawiający zgodzi się poczekać na dostawę jeden dzień dłużej – zaznacza Konrad Smektała.

 

Zamawianie online

Zdarza się, że zamówienie konkretnej części zamiennej może sprawić problem, ze względu na trudność w wyborze właściwej pozycji z katalogu producenta. Granit oferuje również profesjonalne wsparcie w tym zakresie. Klienci mogą skorzystać z aplikacji mobilnej, przy pomocy której zawsze i wszędzie można w łatwy sposób przeglądać i wybierać odpowiednie produkty. Zainstalowana na smartfonie apka poinformuje szybko o dostępnych akcjach i najświeższych informacjach z życia firmy. Zamawianie części ułatwia skaner kodów kreskowych. Przy wielu zamówieniach jednego dnia, klient ponosi opłatę zamówieniową tylko raz.

 

 

Granit jest w kontakcie ze swoimi klientami dzięki ekipie 17 handlowców pracujących w terenie oraz dwóch opiekunów katalogów. W razie wątpliwości i pytań, można liczyć na wsparcie techniczne, porady i stały dostęp do katalogu części.

 

 

 

Materiał promocyjny

 

 

Komentarze (0)
Zaloguj się lub zarejestruj, aby dodać komentarz.

Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.

© 2014 firmylesne.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja: DIFFERENCE